Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

postheadericon Ψευδώνυμο 'Μικροβιοφοβική Κατσαρίδα"


Βυσσινή αγγίγματα στο τέρμα του κρότου
Μια καμάρα κτισμένη στη μέση του δρόμου, ένα γιοφύρι βαμμένο χρώμα ερυθρό.
Κρατάμε στα χέρια μια σταγόνα νερό που ρέει μέσα στα σωθικά αυτού του τόπου.


Ένα κίτρινο πλάνο στο βάθος. Ένας βυσσινής ουρανός.

Ταξίδια από πόλη σε πόλη. Διαδρομές σε σκαλοπάτια, όλο-πράσινα δωμάτια.



Αναποφάσιστα, πλανεμένα κοιτάγματα στο βάθος του ορίζοντα..

Εκεί που εφάπτεται, η νοητική αυτή γραμμή, που κράτησες για να αγαπάς.

---
Απόγευμα

Στο κάποτε, στον ήλιο που δύει. Θα ναι οι καλημέρες μου σαν τα χιόνια που λιώνουν.
Στην καρδιά μου που αναζητά και περιμένει. Στην μελωδία που θα φτιάξω απόψε.
Μια γλυκόξινη ευωδία απ΄ το ζεστό μου τσάι, ένα χαλαρό κρύο αεράκι να με παιδεύει.
Όλα εκείνα που φαντάστηκα, στάζουν μέλι και χρυσό. Μου κλείνουν το μάτι και με πιστεύουν.
Θα τα ακολουθώ μέχρι να δω το τέλος μου, μέχρι να ξέρω ότι έφτασα σπίτι..
Θα με βρουν την επόμενη μέρα το πρωί, να κοντοστέκομαι πίσω απ το τζάμι και να βλέπω, να ανάβω συνέχεια την φωτιά στο τζάκι και να παίζω με την στάχτη. Για να μην με ξεχάσω, για να μην ξεχαστώ.

0 σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To blog αυτό έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ανθρώπων, χωρίς προσωπικό όφελος. Είναι ένα ελεύθερο blog το οποίο ο κάθε ένας μπορεί να μας στείλει στην ηλεκτρονική μας διέυθυνση τις δικές του σκέψεις, ποιήματα, στίχους, διηγήματα και ότι άλλο τον εκφράζει χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία. Eδω θα ειναι ο δικος μας χώρος αναζήτησης και ανταλλαγής απόψεων. Θα χρειαστούμε την βοήθεια σας όσο αφορά την διάδωση αυτής της σελίδας, καθώς πολλοί νεοι που γράφουν θέλουν να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Αυτο το blog μπορει να αποτελεσει για ολους εμάς τη δικη μας φωνη. Ενας απο τους κυριους στοχους μας ειναι μεσα απο τη δημιουργια αυτου του blog να δημιουργηθει η εντυπη μορφή του. mavripena@hotmail.com

Αναγνώστες

Από το Blogger.