Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

postheadericon Ψευδώνυμο "μπαγουδο"


"Τι θα γίνόταν αν αγαπούσαν όλοι
πραγματικά ; ",
ήταν το σύνθημα που είδα σε ένα τοίχο
καθώς έκανα τη βόλτα μου.
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ
ήταν η αλήθεια
και με βασάνιζε αυτή η σκέψη
όλη την ήμερα.
Ρώτησα κόσμο,άνοιξά βιβλία,έψαξα
στα λόγια όλων των σοφών μα κανείς
δεν μου 'χε δώσει απάντηση. "Κι ο τύπος
που το 'χε γράψει μια απάντηση θα ζητούσε"
σκέφτηκα και έπεσα για ύπνο.
Πάνω στα πιο τρελλά μου όνειρα
έίδα και μια στιγμή τον πλανήτη γή
κάπως αλλιώτικο μπορώ να πώ γιατί έβλεπα
παντού παιδιά να παίζουνε και μια φωνή να μου λέει "αγάπα".
πετάχτηκα απ'τον ύπνο μου και πήρα το σπρέυ που είχα στη τσάντα,
έφυγα τρέχοντας βρήκα τον τοίχο κι απάντησα " Τα κράτη θα είχαν καταρεύσει"

0 σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To blog αυτό έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ανθρώπων, χωρίς προσωπικό όφελος. Είναι ένα ελεύθερο blog το οποίο ο κάθε ένας μπορεί να μας στείλει στην ηλεκτρονική μας διέυθυνση τις δικές του σκέψεις, ποιήματα, στίχους, διηγήματα και ότι άλλο τον εκφράζει χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία. Eδω θα ειναι ο δικος μας χώρος αναζήτησης και ανταλλαγής απόψεων. Θα χρειαστούμε την βοήθεια σας όσο αφορά την διάδωση αυτής της σελίδας, καθώς πολλοί νεοι που γράφουν θέλουν να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Αυτο το blog μπορει να αποτελεσει για ολους εμάς τη δικη μας φωνη. Ενας απο τους κυριους στοχους μας ειναι μεσα απο τη δημιουργια αυτου του blog να δημιουργηθει η εντυπη μορφή του. mavripena@hotmail.com

Αναγνώστες

Από το Blogger.