Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

postheadericon Πολύβιος Μακρίδης


Μα εγώ...
Θα μείνω εδώ κοντά σου
κι ας μη ξέρω αν με θες
όσο κι αν πονάω...
όσο κι αν νιώθω τύψεις και ενοχές.

Είναι η μέρα πιο βαριά
και η νύχτα ακόμη πιο κρύα
πόσο να νιώθω την απουσία
πόσο να νιώθω ένα βάρος στη καρδιά.
Ποιός είναι αυτός που μου στερεί
που μου τα στερεί όλα αυτά...

Έλα και πάρε τον πόνο μου
πάρ'τον και ρίξ'τον μακριά
σε γκρεμούς, έγκατα απόμερα
έλα και γέμισε ετούτο το κενό
που τόσα χρόνια σε ζητά
μα ο χαζός εγωισμός μου δεν το βοηθά.
 καθόλου.

0 σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To blog αυτό έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ανθρώπων, χωρίς προσωπικό όφελος. Είναι ένα ελεύθερο blog το οποίο ο κάθε ένας μπορεί να μας στείλει στην ηλεκτρονική μας διέυθυνση τις δικές του σκέψεις, ποιήματα, στίχους, διηγήματα και ότι άλλο τον εκφράζει χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία. Eδω θα ειναι ο δικος μας χώρος αναζήτησης και ανταλλαγής απόψεων. Θα χρειαστούμε την βοήθεια σας όσο αφορά την διάδωση αυτής της σελίδας, καθώς πολλοί νεοι που γράφουν θέλουν να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Αυτο το blog μπορει να αποτελεσει για ολους εμάς τη δικη μας φωνη. Ενας απο τους κυριους στοχους μας ειναι μεσα απο τη δημιουργια αυτου του blog να δημιουργηθει η εντυπη μορφή του. mavripena@hotmail.com

Αναγνώστες

Από το Blogger.