Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

postheadericon Mάριος Στυλιανίδης

-Υποταγμένος στην ανθρώπινη (παρα)φυσή μου.Δεσμευμένος στο εγώ μου,εγκλωβισμένος στα πάθη και τις αδυναμίες μου.Αδύναμος να τις αντιμετωπίσω,υπεύθυνος κι ανεύθυνος συνάμα γι' αυτό.Μια πνοή αισιοδοξίας ξεφυσά στο βάθος,έτοιμη να αποτινάξει το ζυγό.Ελεύθερος άνθρωπος;Ικανός να τα βάλει με την φύση του,να δαμάσει την παράφυσή του;Να εξοντώσει τους δαίμονες και τους αγγέλους στη ψυχή της ψυχής του;Ίσως...!

-Νομίζοντας πως μπορείς να ξεγελάσεις τους υπόλοιπους, παίζοντας τον ρόλο ηθοποιού περιπλανώμενου θιάσου, τελικά μικραίνεις την αξιοπρέπεια σου και σέρνεις σαν μπάσταρδο μωρό τον εαυτό σου, μπροστά στο αιώνιο θαύμα που λέγεται ζωή. Δυστυχώς δεν μπορείς να αψηφήσεις την αλήθεια του καθρέφτη. Αυτός ο καθρέφτης πάντα θα σε στοιχειώνει, αντανακλώντας τον πραγματικό σου εαυτό.

-Ψάχνοντας να βρω τον εαυτό μου χάθηκα στη διαδρομή του χθες,του σήμερα,του αύριο.Ανακαλύπτοντας τη μικρότητα που σέρνω,ένα φορτίο ασήκωτο,κατάρα κι ευλογία συνάμα.Να μη λυτρώνομαι μα να εγκλωβίζομαι βαθύτερα στα δίκτυα ενός άπλετου φωτός,που αποπροσονατολίζει.Ίσως νιώσω περισσότερα και παραδώσω τα σχοινιά σε μια ψεύτικη ευτυχία δημιουργημένη για μέτρα κάποιας μεγαλοσύνης κι όχι της δικής μου μικρότητας.

2 σχόλια:

mavripena είπε...

Δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλεξω. Θα γίνονται ανάρτηση σιγά-σιγά.

Ανώνυμος είπε...

Εν έχει πρόβλημα, αφήνω το στην κρίση σου :)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
To blog αυτό έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ανθρώπων, χωρίς προσωπικό όφελος. Είναι ένα ελεύθερο blog το οποίο ο κάθε ένας μπορεί να μας στείλει στην ηλεκτρονική μας διέυθυνση τις δικές του σκέψεις, ποιήματα, στίχους, διηγήματα και ότι άλλο τον εκφράζει χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία. Eδω θα ειναι ο δικος μας χώρος αναζήτησης και ανταλλαγής απόψεων. Θα χρειαστούμε την βοήθεια σας όσο αφορά την διάδωση αυτής της σελίδας, καθώς πολλοί νεοι που γράφουν θέλουν να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Αυτο το blog μπορει να αποτελεσει για ολους εμάς τη δικη μας φωνη. Ενας απο τους κυριους στοχους μας ειναι μεσα απο τη δημιουργια αυτου του blog να δημιουργηθει η εντυπη μορφή του. mavripena@hotmail.com

Αναγνώστες

Από το Blogger.